Pinks Beauty Box Септември 2014

След като се убедих какъв остров на съкровищата е Pinks Beauty Box, поднових абонамента си за още 3 месеца. Кутията за Септември пристигна като по часовник. Отново бе опакована стилно и елегантно, скрила своите съкровища.

image-507bbc9a4b9fd4601a8e7d3cb30536e128972a323ad3938504d4dfa7f2902325-VКакто сами виждате отново има персонализирана картичка, както и карта обясняваща по нещо за всеки един от продуктите. А какво точно имаше вътре? Няма да ви държа в напрежение.

Естествено можете да си представите с какво нетърпение дочаках да сложа лапите си върху тази кутия. Както и предният път само 1 от продуктите бе обявен, а имено All Nature душ-гелът. Хората около мен получиха с около час по-рано кутиите си и всички имаха Лавандуловият. Аз не съм привърженик на лавандулата, като цяло и определено се надявах при мен да попадне този с мед и цвят на липа. И познайте какво? Попадна!!!

image-9344ba14163e9d381414838437c9e7478a5e811c1b37746e5bc14ae62b6f208c-V

Продуктите в оригинален размер са:
1. All Nаture душ-гел (мед и липа*) – 255ml
2. Eveline Мицеларен демакиант 3в1 за чувствителна и суха кожа– 100ml
3. Yoghurt of Bulgaria пробиотичен крем за ръце – 75ml

Мостри са на продуктите:
1. Lush Dream Cream лосион за ръце и тяло– 10g
2. La Roche-Posay Toleriane Teint матиращ фон дьо тен (моята мостра беше мус*)– 1ml
3. Revive регенериращ околоочен крем с екстракт от охлюви– 2x2ml
4. Eveline Cosmetics нощен крем с арганово масло и маслини
5. Biotrade Acne out активен крем – 5ml (в добавки и талон за -20% отстъпка от продуктите на Biotrade )

На пръв поглед съм доволна от продуктите, но това е само на пръв поглед. До сега успях да изтествам мострата на фон дьо тена на La Roche – Posay и съм очарована. Издържа от 8 сутринта до 2 сутринта, най-вероятно можеше и още, но го махнах преди да разбера. Издържа не само през целия ден, но и едно доста динамично салса парти. Обмислям варианта, когато свърши BB крема ми да се сдобия с един такъв фон дьо тен.

В процес на ползване за някои от зоните на лицето съм и с крема на Биотрейд, но все още не мога да кажа дали има резултат.

Душ-гелът, крема за ръце и мицеларната вода ще почакат мъничко докато свършат моите.

* Продуктите които съм отбелязала със звезда според мен поне, нямам идея дали съм на прав път, са селективни спрямо анкетите които всяка една от нас попълва в профилът си в сайтът на Pinks Beauty Box. Водя това заключение защото душ – гелът подхожда най-добре на ежедневието ми, както и мострата фон-дьо-тен е точно за моя тип кожа.

4 thoughts on “Pinks Beauty Box Септември 2014

  1. Аз най-доволна бях от продукта за почистване на грима. Изключително много му се зарадвах. И хидратиращият душ гел, но предполагам, че ако съм доволна ще пробвам и другите от серията. Относно мострата на фон дьо тена също е мус номер 3. В интерес на истината се чудих дали ще има различни мостри в различните кутии.
    Аз също наистина много се запалих по тези кутии и за сега съм доволна поне от 2/3 от нещата, които пристигнаха.

    Поздрави и вдъхновения Ина.

    1. Аз все още не съм приключила с употребата на моя дегримьор и за това не съм отваряла водата 🙂 Но вече ще очаквам с нетърпение. Същото важи и за душ гела.
      До сега съм пробвала само фон дьо тена и това за акне, защото от време на време кожата на лицето ми създава проблеми.
      Налииииии кутиите са просто великолепни!!!

      Приятен и усмихнат ден Ина 🙂

  2. All Nature – нищо натурално няма тук, прочетох състава и съм разочарована. с какво ammonium lauryl sulfate е по-добър от sodium lauryl sulfate? Пълно е с PEG-ове, и всякакви химии. Как може да твърдят „чиста натурална козметика“?!

Вашият коментар

