Как Pinks Beauty Box ме запозна с Yves Rocher

Бях обещала в страницата на блога във Facebook RoseRed’s world , че до края на седмицата ще има и пост за дамите. Ето го и него, като един нежен финал за седмицата. Преди около седмица ви споделих за първата ми кутия Pinks Beauty Box . Останах очарована от продуктите там. Дезодоранта е доста издържлив, балсама направи косата ми доста по-мека и й придаде блясък. Но това за което искам да ви споделя в момента е най-хубавото попадение според мен в тази кутия, а именно мострата на Evidence Intense на Yves Rocher.  Използвах мострата на втория ден. Оказа се много траен и издържлив парфюм. След 24 часа все още усещах аромата му. Което ме накара да си го закупя, но каква приятна изненада ме очакваше в магазина?

Оказа се, че точно този парфюм в момента е с 30% намаление. Продавачката най-любезно ми даде тройният талон. Взех парфюма и още повече се изненадах, като към него добавиха подарък 200 мл овлажняващ лосион за тяло с Agave. В началото се зачудих, но на талона пишеше, че при покупка над 30 лева използвайки този троен талон получавам подарък. Взех си парфюма и излязох от магазина доволна от покупката. Оказа се, че имам още 2 талона за намаления, като единият използвахме за крем против бръчки за майка ми, а аз се сдобих с матираща пудра на доста добра цена. Отзивите за нея не мога да споделя, защото не мога да стана достатъчно рано, че да я използвам. Накрая дори се сдобих с доста симпатична плажна чанта, защото се оказа, че съм използвала и трите талона.

За парфюма мисля, че е повече от ясно, че съм доволна, дори смея да твърдя, че го обожавам. Лосиона за тяло е доста приятен и придава усещане за свежест. За това на всички дами препоръчвам да се отбият в някой магазин на Yves Rocher. Мъжкият парфюм чиято мостра беше в кутията също е с 30% намаление, има намаление за кремове от 40% и моливи, лакове и пудра за 30%. Мисля, че ще останете доволни от покупките си. Също така напомням, че може да си създадете клиентска карта. Моята е вече почти запълнена.

10570382_10154493691550061_4461962115676128602_nДано да съм била полезна на някой. Не съм бюти блог, за това и не се справям много добре с козметичните обяснения. Аз съм просто жена, която обича да глези себе си, но съм се научила, че като споделяме впечатленията си от един или друг продукт, успяваме да намерим нещо ново и подходящо за нас.

2 thoughts on “Как Pinks Beauty Box ме запозна с Yves Rocher

  1. Yves Rocher е страхотна марка, имат божествени ексфолианти и душ-гелове – горещо препоръчвам !

    1. При първа възможност ще пробвам и от тях!!! До сега съм доволна от това което успях да пробвам от техните продукти 🙂

Вашият коментар

