Maleficent – „Господарката на злото“

maleficent_banner

Успях да хвана последния влак, както се казва. Едва ли е нужно да казвам на някой, колко безумно изморена съм от Американските интерпретации на приказки, митологии и прочие.  Винаги са ме дразнели своеволията и изопачаването на историите които си позволяват… Никога не съм вярвала, че някога ще кажа нещо такова, но се появи филмът, чиято екранна история ми харесва много повече от колкото оригиналната.

В Maleficent най-накрая американските режисьори и сценаристи са успели да променят приказката без да си навлекат гнева на мнозина.  Това е сигурно най-силната версия на „Спящата красавица“ поднасяна някога и не само заради брилянтната игра на Анджелина Джоли.

В тази интерпретация са успели да дадат дълбочина на приказката, да я усложнят малко и да добавят цвят към бялото и черното. Защото реално живота не е просто бяло и черно, не всичко се дели на злодей и герой. Има обстоятелства, причини и много други неща. Този филм успява да покаже целият този букет от ситуации и емоции. Една по-зряла и по-поучителна приказка, това всъщност е Maleficent.

Аз лично го гледах на кино и не съжалявам. Филма е направен зрелищно, красиво… Ако все още го има в някое кино моя съвет е да побързате. Ако не гледайте го при първа възможност. Повярвайте ми няма да съжалявате и това ще е един от малкото пъти в които филмът ще ви хареса повече от приказката.

Вашият коментар

