Victoria’s Secret у нас и Realash за мен!

10516861_10154448538675061_5736135594989466918_n

И понеже днес съм на вълна женска му работа, да продължавам с пълна сила.  Отдавна чакам да видя Victoria’s Secret у нас. Влюбена съм в продуктите им като цяло. Изключително трайни и великолепни аромати. Представете си изненадата ми докато се разхождах из Lilly и попаднах на мистовете (спрей за тяло) на Victoria’s Secret. Просто не можах да устоя на изкушението и да се сдобия с два. Спрях се на Sheer Love и Love Spell (това е аромат който вече познавам). Препоръчвам Ви, като отидете в Lilly да гледате внимателно за спрейовете на Victoria’s Secret.

А сега да минем на Realash. По принцип съм скептично настроена към всякакви такива продукти и постове от блогове, защото всички помним онези постове как пълнички момичета се превръщат в стройни красавици за месец, два благодарение на хапче или кафе. В случая с Realash не е така.

Ще ви обясня защо. Следих прогреса на една приятелка която го ползваше, а тя по-късно направи пост в собственият си блог (ще дам линк след малко). Ефекта е наистина видим и понеже имам прави мигли, които не подлежат на извиване със спирала, а аз не обичам щипките за извиване реших и аз да пробвам с надеждата да стане видим и при мен.

Използвам продукта вече цяла седмица, но видими резултати трябва да има на 30тия ден. Екипа на сайта е много коректен и бърз с отговорите си.

Но ако искате да знаете повече за продукта, резултатите и начина на употреба ви съветвам да прочетете поста на прекрасната и талантлива Теодора Миланова. Тя освен beauty блогър е и много добър гримьор. Запознайте се с поста й : Realash – Три месеца по-късно. Също така ви преоръчвам да разгледате и останалите публикации в блога й.

След дълга и уморителна борба успях да направя подобие на снимка на миглите си. Снимката е след една седмица употреба, следващата ще е след 30 дни.  Ето как изглеждат моите мигли сега:

IMG_20140722_182608-1Ако решите да поръчате продукта побързайте. В момента е на промоция.

Вашият коментар

