Buena Vista Social Club – Adios Tour, една неочаквана изненада

Buena-Vista-Social-Club2

Като начало ще кажа само, че не знам как се описва концерт като този… А аз дори не трябваше да съм там по начало. Но… приятните изненади те застигат без да знаеш как и кога, те просто се случват и някой супер усмихнат и позитивен човек те изненадва преди края на работния ден с такава прекрасна покана. С наболяващ крак и танцови активности сведени до минимум или иначе казано, никакви танци реших какво пък, сигурно ще е забавно… Ако знаете само колко грешах… Беше магично… Забавно не е дума, която се доближава дори на половина до емоцията която тези хора  дариха на всички в Зала 1 на НДК.

За тези които не ме познават… Любител на съня съм и заспивам на загасена лампа и музика. За тези които ме познават това едва ли би било изненада. Лошото на този навик е, че в Зала 1 обикновено ми се случва да позадремя на концерт. Като Kansas примерно. Много ми се спеше и днес, ама много… Но…

Когато този екип от хора, преминали през какво ли не заедно на по 70 години, че ако не и повече излезе на сцената, всичко просто се промени. Нахлу струя свежест, усмивки, страст и желанието да станеш и да затанцуваш. Представете си пълната Зала 1, пляскаща, викаща и поклащаща се в ритъм.

И тези прекрасни хора на сцената раздаващи се от сърце, пренасяйки публиката в Куба, правейки ги част от техния свят и култура. Не знам изключително трудно е да се опише нещо толкова грандиозно и наситено с емоция… Как се предава такава емоция? Аз лично не знам. Опитвам се, но подбора на думи е труден…

Когато Омара Портуондо  излезе на сцената, жена на скромните 80 години, залата избухна. А аз останах безмълвна. Невероятен глас, който отекваше и се носеше из цялата зала… Просто магично, а колко енергия има в тази женица, как накара тази зала да пляска в такт, да се изправи на краката си. Особено силен момент беше когато запя „Моя страна, моя България“. Великолепно шоу.

В заключение ще кажа, че с лека ръка мислех да пропусна това шоу, дори не си помислих да си купя билет. Изключително много благодаря на Деси, че не допусна това да се случи!!! Аз бях настръхнала през целия концерт, толкова силен спектакъл поднесоха, краката и тялото ми не спряха да играят под ритъма на музиката им… Това е шоу което едва ли някога ще забравя. Извинявам се, ако не съм успяла поне малко да предам от емоцията… Но такава емоция трудно се предава.

Вашият коментар

