Little Thing Jewlery късче от природата направено с любов

10486139_794568780561627_639486522_n Един прекрасен ден попаднах на публикация във Facebook от Little Thing Jewlery  на невероятно бижу в сфера. Погледнах страницата и просто се загубих в магията й. Малки късчета природа, превърнати с толкова много любов в красиви и оригинални бижута. Това което още повече ме впечатли беше, че и прекрасните и диви Ралици на които съм кръстена също са намерили място в тази вълшебна колекция. Бяха само обеци. Когато попитах прекрасната дама която ги изработва има ли и колиета, тя каза, че няма, но ще направи едно и ако не ми хареса мога да не го поръчвам. Бях особено впечатлена, защото да се изработи едно такова бижу сигурно отнема доста време и усилия…

Съгласих се да почакам и истината е, че бях много нетърпелива, всяка дама би ме разбрала. Едвам дочаках момента в който ми пуснаха тази прекрасна снимка на колието. Аз помолих за плочка с надпис и поисках да поръчам обиците. Бяха свършили, но ми направиха нови, добавиха ми и плочка и всичко това дойде за един ден. Изключително прецизно направено, опаковано по начин по който да те накара да се чувстваш специален.

10426682_10154327977815061_9005214046884662629_n

Бях изумена как след толкова много претенции, като колие, плочка, обици и т.н. заварих в малката кутийка още един чифт обици. Малък перлен чифт обички, които не бях поръчвала. Целият пакет направи деня ми прекрасен, а усмивката ми още по-широка. Само като погледнете бижуто разбирате колко нежност е положена в изработката му.

10418320_10154327985220061_2966262409074854896_n

Естествено веднага се окичих с новият комплект. Като всяка една жена обичаща да глези себе си…

10441923_10154328207195061_796434407770385439_n

За съжаление не успях да си сложа едновременно с това и перлените обички, но и тяхното време ще дойде.

В заключение искам да кажа, че когато искате да освежите визията си с ново бижу, което не е закупено от обикновен магазин и всяка втора дама има такова, може да се поспрете в сайта на Little Things Jewlery и да изберете нещо, а повярвайте ми там има по нещо за всеки. Сайта също така може да е спасителен пояс за кавалерите, които знаят любимото цвете на обичаната жена, но нямат идея какъв подарък да й подарят… Какво по-добро от любимо цвете в стъклена сфера? Подарете си късче от природата, направено с любов и съхранено в нежна стъклена сфера. Аз го направих и не съжалявам. А на Маги, вълшебницата зад Little Things Jewlery изключително благодаря, че изтърпя всичките ми претенции и ми подари една голяма усмивка.

 

Вашият коментар

