Bon Jovi един невероятен концерт.

IMG_3277

Ще пропусна гнева си към някои „фенове“, това не е хейтър пост, това е пост за един невероятен концерт, за едни страхотни музиканти, за един феноменален вокал. Чакахме толкова дълго и бих могла смело да кажа, че сами си го извоювахме в Румъния преди две години.

Самият факт, че турнето започна от нас, малката забравена от всички Богове България е за уважение. Ние бяхме първата страна в Европа видяла новата сцена. Нашата столица даде името си на гигантската кола.

Иска ми се да мога да ви разказвам за всяка една песен и емоциите които бяха породени в мен, но е толкова трудно… Да се опише концерт на Bon Jovi е нещо, което е почти непосилно. Едва ли би се намерил някой, който успешно да предаде всичко което видяхме и чухме.

Като начало не съм виждала този стадион никога толкова пълен. Целият глас на тълпата пеещ с Джон, цялото това море от светлина по време на Bed of Roses и I’ll be there for you. Не знам как да ви го опиша сякаш небето се беше разстлало по земята и звездите се бяха посипали по нея като диаманти.

А Джон… този човек се раздаде. Въпреки алергията си, въпреки това, че му беше зле не се спря. Изкара може би дори повече от колкото трябваше, преди да бие отбой. Факт е, че си личеше, че не му е добре. И въпреки това той продължи да пее до максимума на силите си за да зарадва колкото може тези хора от тази малка държава, чакали го толкова дълго. Този концерт за пореден път доказа какъв точно професионалист е Джон. В такива условия пя два часа, не знам до колко е възможно да е рискувал гласа си, но въпреки всичко остана да пее до където силите му позволиха. Дали съм разочарована, че нямаше прощална реч? Не… Можеше да си каже прощалното слово, благодарностите и т.н., но вместо това той избра да направи последно усилие и да изпее една от най-култовите песни на групата Wanted Dead Or Alive. Видя се огромната помощ която получи от членовете на бандата по време на песента. Иска се голяма воля, усилие и професионализъм да успееш да се задържиш на крака при такъв проблем, но явно не всеки може да го разбере за съжаление.

Аз съм убедена, че на него му беше в пъти по-гадно, че се налага да прекъсне концерта толкова по-рано и съм сигурна, че ние ще ги видим отново. В заключение искам да кажа, че въпреки изненадващия и с горчив привкус край, концерта беше феноменален. Беше едно изживяване, което е трудно да се опише.  Изживяване, което спира дъха ти, изпълва те с енергия и адреналин, кара те да забравиш за студа, лицето ти боли от усмихване… Това е концерт на Бон Джоуви. Това е човек и група които заслужават поклон. За тези които го оцениха, това са истинските фенове, за тези които не можаха просто ми се иска да ви видя, как вие ще се справите в подобни условия и тогава, ако може пак си изкажете мнението.

До следващия концерт на родна земя!

Thank you Bon Jovi!!!!

11 thoughts on “Bon Jovi един невероятен концерт.

  1. Чудесна статия, подкрепям напълно авторката й. С нетърпение чакаме Bon Jovi отново на българска земя!

    1. Благодаря за коментара. Радвам се, че поне някак съм успяла да предам емоцията. Сигурна съм, че ще ги видим отново. Те са банда която оценява силната публика.

  2. Струваше си от първия до последния миг! И както казваш, още ме боли от усмихване, гласът ми е дрезгав, а сълзите бяха от щастие!

    1. Определено! Беше феноменална емоция. Все още настръхвам дори при спомена на събитието!

  3. За мен концерта беше повече от вълнуващ. Все пак се оказва, че България не е „The Room of the end of the world“. Лично за мен именно в годината, в която групата навърши 30 години и избора на нашата страна да е начало на европейското турне е огромен комплимент и жест. Кръщаването на прекрасната ретро кола – сцена „София“, дългото носене на раменете на българското знаме са все жестове, които зарадваха сърцата на хилядите фенове. Днес четейки вестниците, честно казано очаквах да прочета доста гадни неща. Знаем че медиите не си поплуват да очернят някой. Напротив.. днес два дни след концерта вестниците бяха изпълнени с вълнения от стъпването на Бон Джоуви на родна земя, споделяха въодушевлението на Джон от посрещането на българската публика. И слава богу са писали като професионалисти, а не като жалки жълти махленски клюкари. Споделяха с огромно съчувствие състоянието на Джон. АЗ съм благодарна на любимата група, за тези незабравими мигове. Вярвам, че ще дойдат отново, защото ги посрещна една от най-страхотните публики в света.

    1. Абсолютно съгласна. Те са изпълнители с прекалено дълъг опит, съответно вече препълнени банкови сметки. Отдавна не пеят и не изнасят концерти заради печалбата, а заради самата публика. Сигурна съм, че публиката която видяха на 14-ти май е сигурно една от най-грандиозните които са виждали. Защото нашата публика се раздава максимално и с това е върнала обратно не един или двама. Сигурна съм, че и те ще се върнат.

  4. Виждах групата като запетайки, но чаках този концерт от малка и това, което чувах беше много по-важно за мен! Стадиона беше много красив! Изключително съм благодарна на групата, че продължават толкова усилено да творят и да споделят на живо песните си и така по-младите фенове да можем да се докоснем до тези ДИНОЗАВРИ! Единственото, което трябва да кажем за края на концерта е благодарим ти, Джон! Дано да се възстанови бързо! Чакаме ги отново, но няма как да се забравят емоциите от първата ни среща!!! Обичайте се и слушайте хубава музика!!!

    1. Много добре те разбирам. Аз бях в сектор В, но беше личен избор понеже съм кинта и 20 и на терен щях да виждам само тила на този пред мен ^_^ . Особено на Bed of roses стадиона беше не просто красив, беше магичен!!! Радвам се, че има хора като теб Звезди!

      1. Не знам за какво ми благодариш, но няма за какво ^_^

Вашият коментар

