Българският фен в очакване на Bon Jovi, типично Българска история…


Снимката е взета от тук!

Като фен на една прекрасна група каквито са Bon Jovi, в момента ме е срам да се нарека Българче. Защо ли? За някои е известно какво се случва във фен средите за други не… За съжаление след брилянтното представяне на родната публика в Румъния преди 2 години, сега когато те идват у нас ние започваме да издребняваме.

Не знам за Вас четящите тези редове, но миналата година аз бях една от МНОГОТО носещи тениски създадени ОТ феновете ЗА бандата. Бях една от многото които се усмихваха срещайки родни фенове, бях една от многото които бяха горди от надписа Bulgaria Loves You и от знамето пред сцената. Тогава очите ми се напълниха със сълзи не само защото виждах любимата банда, а защото виждах един изстрадал народ, които по принцип е с максимата „Кой ми сра в гащите” (без извинение за израза) да се обединява, да е единен, да е усмихнат… Ето това беше Румъния… Красота и единство.

Какво се случва сега? Феновете се разцепват… Защо? Защото това което беше дупостимо за Румъния, когато действието се пренесе в България беше наречено търгашество. Хора които се опитват да вложат креативност, енергия и време в създаването на хореография, която да е дори още по-добра от тази в Румъния са отделени от една масивна група, защото видиш ли да не ставаме търгаши… Добре де… Аз имам няколко прости и елементарни въпроси, на които дори персонажи от нашумели бестселъри с мозъчни клетки на прегазен червей биха могли да ми отговорят… След като не ви кефи, че някой ще прави тениски и хореография, защо вместо да пречите и да се чудите как да го спънете не се отдръпнете и просто нямате нищо общо с това? Културните хора, като не им харесва нещо просто не се занимават с него, злобните от друга страна… Следващия ми въпрос е… Над него искам всички до един да се замислите… Много сериозно при това. Хайде представете си концерта в България, с хореография от едно пършиво знаменце, 320 различни тениски, и нищо общо с това което беше в Румъния??!! Ок аз ако съм на мясото на групата и видя това ще съм много фрапирана, защото каквото и да си говорим, това което се случи 2011 е причина те да започнат Европейскто си турне от България. Аз лично бих се засрамила. Защото драги мои тогава ние си сложихме доста висока летвичка, която 2013 за съжаление се съмнявам, че ще надскочим… Защо? Защото сме Българчета. Защото трябва да цакаме другарчето с топла бира.

Аз заемам позиция зад онази малката група от 200+ човека не защото познавам някой там, а защото аз съм за креативността, за изобретателността, за отдадеността. Аз не искам да си купя тениска от официалния сайт за този концерт, защото този концерт е ОТ групата ЗА феновете, аз искам да отида на този концерт с тениска ОТ феновете ЗА групата. Тениска създадена с любов, тениска за която фен е отделил също толкова време и внимание, колкото те отделят за да ни радват с музиката си. Ето това искам аз. Ето за това бих дала пари. И по мое лично мнение, ако в цялата история се забъркат организатори и музикални компании ще е жалко, ще е чисто търгашество, защото НИЕ сме фенове… Ние искаме да покажем на тези хора колко ги обичаме и оценяваме труда им… ОК двете групи имат различен начин да го покажат (имам предвид фен групи) ами просто го покажете, не се чудете как да прецакате другия. Има хора с много креативни идеи и положителни емоции, с много желание това да се превърне във феноменално събитие за Bon Jovi не за публиката, тези хора трябва да бъдат изслушани без значение каква Фейсклюк група седи зад тях, дали са 100 или 100 000… ами да Ви кажа бройката не прави никой по-креативен. Или го можеш или не.

Искам да се насладя на този концерт. Искам да е по-добър от колкото беше в Румъния, искам гордо да вдигна глава и да кажа ВСИЧКИ ФЕНОВЕ КЪРТИМ!!!! Но… само времето ще покаже дали можем да бъдем толерантни един към друг и към идеите си.

Вашият коментар

