„За“ или „Против“ тютюнопушенето на обществени места.

Ако кажа, че съм твърдо против ще е много лицемерно имайки предвид, че съм непушач едва от три месеца. Ако кажа, че съм за няма да е пълната истина.

За мен най-удачният вариант беше разделението на заведенията по зони за пушачи и непушачи, така човек има избор. Дали да е толерантен към едните и с компанията да седне в едната зона и обратното.

Докато пушех винаги съм срещала толерантност в лицето на приятелите ми непушачи и осъзнах, че аз пушача всъщност съм била доста по-голям егоист от тях, защото заради мен пет човека които не пушат са сядали в зала за пушачи, а досега пушач да прави това не съм виждала.

Против съм причините които правителството изкарва за такъв тип забрани. Грижели се те за здравето ми… Ами като ги е толкова грижа, да смъкнат цените та да мога да поемам повече витамини, купувайки повече плодове, да оправят здравната ни система и т.н.

А колкото цигарения дим оставете ни сами да избираме в коя част на заведение да седнем дали с дим или без дим. Въпреки, че ако се върнем пак на този вариант не знам колко собственици ще го направят след претърпените загуби от предния път, че ги направиха на маймуни… Направете отделни зали и няколко месеца след това… Ами съжаляваме за инвестицията, но…

Е да със сигурност ще ми липсва това дрехите ми да миришат нормално след заведение, да не ми се насълзяват очите от дима и да не почва да ме боли глава, но… Никой не е казал, че нощния живот е безвреден.

Вашият коментар

