Електронна книга: удобство и страхотен Коледен подарък

Истината е, че винаги съм била привърженик на шума от разлистващи се страници и миризмата на хартия, но… Един ден ми свърши книгата и ми услужиха с Kindle до края на деня… Тогава определено открих какво толкова харесват в електронните книги, които аз така „мило“ отритвах и им се мръщех.

Ако си мислите, че със закупуването на електронен четец, интересът Ви към добрата стара книга ще изчезне, уверявам Ви не е така. Продължавам да си купувам книги, въпреки, че съм горд притежател на електронен четец и се наслаждавам и на двете. Вече просто забравих какво е да нося по две книги в чантата си, освен всичко останало е изключително четецът е удобен за четене на дълги документи, лекции и дори фен фикшъни. Една електронна книга ви дава много възможности, пести пространство и колкото и странно да звучи се чете доста по-бързо с нея.

Най-хубавото е, че Технополис внесоха Kindle на Българския пазар. Да има и други марки, но аз лично съм привърженик на тази. Моята препоръка, ако имате нужда само от устройство за четене е Kindle 4. Може би единственото неудобство е пазара за калъфчета в България… Честно нашите вносители направо са се изхвърлили с грандоманията и алчността си. За това аз лично ви препоръчвам DealExtreme където можете да намерите калъфчета на страхотни цени. Да наистина чака се малко повече, но аз за 22 лв. си взех две калъфчета (22лв. двете заедно не едното), а на нашият пазар най-ниските цени започват от 20 лв. нагоре, като 20 лв. е цената на едно от двете калъфчета което си поръчах…

В заключение, ако имате финансовата възможност и желание да зарадвате близък човек любител на книгите за Коледа, една електронна книга е идеалния подарък.

Пожелавам Ви приятно четене!

Вашият коментар

