Twilight един нов свят…

Или как Здрач преобърна света ми с фустата на горе… Божичко ще повърна това аз ли го написах? Май да и преди всички вие които редовно се отбивате на сам да се задавите с дъвки, коли, води и тям подобни чудейки се дали вече не съм за психиатрия, ще ви кажа само едно… Вие наистина ли се вързахте? Макар ако трябва да съм честна, тази „сага“ наистина ме вкара в един нов свят, дето е близо до понятието 6та глуха… Ей на преборих се с първата книга, каква борба беше само аз си знам… След като ме заклеймиха като лелче без въображение си викам брях, че да взема най-накрая да го прочета това а? И какво се случи…

Реших, че като за първи почивен ден ще е добре да го почна бях си поспала прилично от 23 до 11ч. По-здрав сън здраве му кажи. Ставам аз обтягам се, дърпам първата цигарка и се нагласям психически за среща с Едуард и Бела… Хващам книгата и какво се случва… Боря се с 20 страници, като прасе с тиква в крайна сметка в 15ч. на обяд се оказах захапала възглавницата, като бездомен пес кокал след месеци гладуване…

Така след борбата ми с първите 20на страници се насилих да продължа и ей ме на като герой след 5 дневна борба с 500 страници абсурдизъм най-накрая се справих. През цялото време имах усещането, че книгата е писана от бавно развиващ се автор, който по неизвестни причини е решил, че може да пише… Бях стигнала до момент в който докато четях си биех главата в книгата, а размишленията на великата Бела, щяха да ме докарат до прегризване на вените ми, по простата причина, че банята и бръсначите ми се струваха направо далечни, като в чужда галактика. А принца неземен Едуард ми докара болки в задника, защото в момента в който почна да се обяснява, колко опасен, зъл и страшен е така се разхилих, че паднах от леглото и се ударих по горкото ми трибуквие…

Както и да е… Не съм срещала книга в която някой от главните герои… а.к.а. Бела е толкова малоумен, егоцентричен и неблагодарен. На всяка страница имаше поне по 5 момента в които ми се искаше да я халосам с нещо по главата ей така за спорта. По-тъпо добиче от нея едва ли има и едва ли ще има по белия свят…

Едуард… Ей тука трябва да призная, че има моменти в които биии могъл с малко усилие да стане симпатичен, само дето проблема е там, че аха да ми стане симпатичен и в главата ми излиза образа на гръмналото гнездо в тръстика, господин Шматинсон (Не не допускам грешка в името). Но в крайна сметка, както една приятелка си беше лепнала статус… Еми в истинския свят, светещите момчета, обсипани с брокат и диамантен блясък просто не си падат по жени! Това беше най-жалкото описание на вампир което някога съм чела.

Предполагам, че ще излязат хора които да ми кажат важна е любовната история… Ок щом имате нужда от любовна история, която се развива по начин по който са се развивали тези в 3-4 клас, където момчето дърпа момичето за плитките и се държи гадно преди да си признае, че си пада по нея be my guest. Прекалено наивно и прекалено повърхностно за моя вкус. Бела ми прилича по-скоро на някой вманиачен сталкър, а Едуард на потенциален пациент със самоубийствени наклонности.

В заключение няма да казвам, че книгата е за бавно развиващи се по простата причина, че познавам достатъчно умни и интелигенти хора които са я прочели. Но пък от тук нататък никой няма право да ми каже, че не мога да плюя по Здрач, защото я прочетох, беше истинско мъчение и ако пак някоя пикла ме нарече лелка без въображение пре спокойно мога да избия на агресия (изключително рядко състояние за моя милост). Вече се чудя какво им става на тия жени… свършиха ли мъжете като Жан-Клод (Анита Блейк), Джейс (Град от кости), Ерик (Мъртви преди мрак) и дори, ако щете от класиките като Ромео и Жулиета… Извинете Едуард се присмял на Ромео… Пф… И когато видя някой да се превзема по тази бозица и да ме убеждава колко нищо не разбирам, направо ми иде да го халосам с книгата по-главата. Може би, ако четях „Здрач“ по времето по което четях „Пипи дългото чорапче“, „Антон и Точица“, „Стас и Нели“ можеше и да ми хареса, но сега нещо да предизвика такава масова истерия ме кара само да се запитвам с ужас на къде вървим и къде отиваме!?

Вашият коментар

