Музика

Dream Company – „Bon Jovi Tribute“ Клуб RBF

И понеже нямам иконка избрах възможно най-подходящата! Какво се случи тази вечер? Нещо наистина невероятно! Нещо което само съм мечтала до сега! Винаги съм искала да отида на концерт на Бон Джоуви, но те сякаш винаги успяват да подминат България, но ето на една група от Италия наречена Dream Company дойде да изкаже своите адмирации към групата и Българските фенове в малък столичен клуб, а имено RBF в Хаджи Димитър. Всичко което знаехме за тях бяха няколко клипчета в youtube. И освен потресаващата прилика на вокала на Dream Company с истинския Джон Бон Джоуви не знаехме кой знае колко много! И ето на осветлението в клуба угасна и те се появиха на сцената… Това което последва надмина и най-смелите ми очаквания, просто ме разби и прати в един друг свят!

Израснала съм с музиката на Бон Джоуви! Винаги съм слушала с наслада парчетата им… Но тази малка група от Италия просто ни пренесе на друго място. Почувствах се сякаш наистина съм на концерт на популярната група, защото не само физическата прилика на вокала бе поразителна, гласа му беше като този на Бон Джоуви, стеничното поведение… ВСИЧКО! Изпяха почти всичко на Бон Джоуви за което можете да се сетите е добре, пропуснаха Blaze Of Glory, но изпяха всичко останало! Wanted Dead Or Alive, Runaway, Bed Of Roses, Always, Never Say Goodbye, Bad medicine, Someday I’ll Be Saturday Night, Livin’ On A Prayer, Its My Life, One Wild Night, Rise Your Hands, Keep The Faith… Боже сигурно пропускам нещо и няма как да не пропусна момчетата пяха на сцената с такъв заряд 3 часа те просто се раздаваха! Тълпата крещеше… Клуба бе малък и не беше претъпкан, но от всякъде се чуваха гласове и всички пееха в хор! Усещането беше неповторимо, ако трябва да съм честна този концерт ме запълни със заряд с какъвто дори Металика не можаха!

Нямате си представа какво беше усещането, когато изпяха една от най-любимите ми песни една за които малко хора се сещат… Santa Fe… А след Its My Life и Runaway врата ми беше започнал да протестира, дори не знам в какво състояние ще са гласовите ми струни утре не ме и интересува! Врата ми ще ме боли със сигурност! Голям праз! Всъщност WHO CARES? Искам по някакъв начин да ви направя част от това събитие, но просто още не мога да се отпусна кипящо кълбо от адреналин съм! Не мога да си намеря място и си спомням вечерта отново и отново!

Вечерта беше просто велика момчетата се раздадоха на 1001 % както сами можете да се убедите от снимките и клипчетата (всички снимки са качени във фейсбуук за сега). Освен групите които съм виждала на сцена това което винаги ме е изумявало е родната ни публика… Идея си нямате (ок де някои от вас имат) какво е усещането да се слееш с тълпата, всички задръжки и предрасъдъци да са останали някъде навън и да се движите като едно цяло, да пеете с един глас, думи които сте слушали отново и отново с години! Това се случваше на абсолютно всяка песен! Нямаше една на която не е така, но естествено беше най-силно на Always! Вокала дори спря да пее… Просто беше… НЕСРАВНИМО!

Естествено имаше нещичко което е популярно и сред Supernatural феновете, макар, че повечето от нас (или поне тези които аз познавам) се кефят на песента много преди да попадне в сериала! Какво да ви кажа изпълнението беше на ниво, както това на всяка друга песен! Да кажа, че съм занемяла няма как да стане! Просто не можеш и нямаш право да мълчиш при такова нещо! Длъжен си да пееш с цяло гърло!

 

В заключение мога да кажа, че се прекланям пред тези момчета от Италия! Напълниха ми душата от първата до последната минута. 3 часа те се раздаваха, пяха и свириха без почивка… Направиха невероятно шоу и дори Бон Джоуви никога да не стъпят в България, мога да кажа с ръка на сърце „Аз бях на концерт на Бон Джоуви“ , защото скъпи ми приятели това което се случи тази вечер беше именно това. Един феноменален концерт с близо 300 души публика, в един малък клуб, но наситен с такава атмосфера, че беше като един истински концерт на групата, а приликата на вокала с Джон и невероятно същият му глас, го направиха точно това. Едно невероятно преживяване, за което винаги съм мечтала и което се надявам да се повтори! Поклон пред Dream Company, защото тези момчета заслужават същата слава която имат и гигантите Бон Джоуви!

4 коментара към “Dream Company – „Bon Jovi Tribute“ Клуб RBF”

  1. карма. днес си мислех колко мечтая да слушам бон джоуви лайф в нашата скромна страна и случайно попаднах в този блог 🙂
    Изживяването звучеше толкова разтърсващо и униклано колкото би звучало ревю на истински конецерт на групата и ме испирира да потърся клипчета на dream company и.. действително вс думи, които изчетох тук се върнаха обратно в гърлото ми – прилика, гласа, истински, адреналин.. Това определно е била незбравима вечер, жалко, че тази група е твърде малко популярна, искрено се надявам да ни дойдат отново. а кой знае може би следващата рок легенда у нас ще и джоуви 🙂

    1. Аз с малко закъснение отговарям и съжалявам за което. Истината е, че когато си купих билета го направих заради приятели и бях адски скептична по въпроса, но останах зашеметена. Ако дойдат пак съветвам да отидеш 🙂 Уникални бяха! Иначе се надявам скоро да видим и оригиналите!

  2. не се притеснявай за late-replies, и на мен често ми се случва 🙂 най-прекрасните неща се откриват случайно. с удоволствие ще последват съвета ти при удобен случай. а ако бон джоуви наминат в някоя от съседните страни (както в Белград) също ще бъде страхотно 🙂

    1. До колкото знам ще има и в Сърбия, Гърция и Румъния… Иначе тук отговарям най-вероятно, защото това е резервният ми блог… По-често пиша тук: http://supernatural.bg/rosered/ ако искаш можеш и там да наминаваш, току виж има нещо интересно 🙂

Вашият коментар