„Малкият Принц“ Една книга за деца и възрастни!

Със срам ще призная, че това беше първият прочит на книгата. Едва ли някога щях да я прочета, ако Нед не ми я бе подарила за Коледа. В началото ми се стори скучна, но после… Просто не усетих кога тези 90 и кусур страници свършиха. Това е книга, която човек трябва да прочита редовно от време на време… Може би всичките ни политици трябва да седнат и също да я прочетат, не че това ще убие лакомията им, но току виж им напомнило кои са наистина важните неща.

Имам късмета да съм заобиколена от хора, които знаят как да ценят всичко това описано в книгата, но за нещастие съм срещала и такива които с гордост заявяват, колко много обичат парите… Истината е, че тази книга макар и за деца крие своята магия и внася усмивка на лицето на читателя. Усмихвах се почти през цялото време, а накрая ме обзе тъга. Сигурно след прочита на книгата и аз ще гледам на звездите по съвсем различен начин и още повече обикнах хората около мен и нещата които притежавам в живота. Най-странното е, че след прочита на „Малкият принц“, „Алхимикът“ не ми се струва толкова много като книга с добра поука. Колкото повече четях творението на Екзюпери, толкова повече откривах, как господин Коелю просто е преразказал книгата по начин по който само възрастни да я четат.

Ако никога не сте чели тази книга, ако сте забравили кое е наистина важно в живота, прочетете я. Няма да отнеме много време. 93 те странички на малката тънка книжка изпълнена с илюстрации дори няма да усетите кога ще минат пред очите ви.

Вашият коментар

