The Vampire Diaries Pilot review или иначе казано едно голямо разочарование

weeТака ето я първата крачка към социално самоубийство! *смее се зловещо* Не че ми пука особено де… Така всички знаете колко разпалено очаквах този сериал с присъствието на Иън. Е да ама се оказа, че там няма нищо хубаво освен Иън и Деймън, които на практика са едно и също нещо. Всъщност не харесвам Деймън заради Иън, харесвам го просто защото е Деймън и е единственият сносен характер в това шоу! Макар да имам много читатели от тийн възрастовата група все пак имам уважението им и моля да не вземат лично това което ще кажа, вие които сте тук, сте спечелили уважението ми по един или друг начин, това което ще кажа, ще е за масата навън, която не позволява да имаш собствено мнение! И сега да развеем бойния флаг а? 😀

Така… Прочетох книгите както някои от вас знаят… Длъжна съм да кажа, че още тогава Елена се превърна в един от най-противните ми главни герои от книга, както и Стефан, захаросани и сладникави, но книгата си струваше. Поне не извика никакви асоциации в съзнанието ми с други филмови герои. И така, реших да не си развалям петъка, който е отреден за един единствен сериал и оставих този за съботата. И о небеса, след главозамайващите рейтинги това което видях бяха 41 минути от които близо 30 ме приспиваха, а само 10 успяха да предизвикат усмивка на лицето ми…

Началото беше обещаващо… Тъмният път, мъглата, блъснатият тип и острите зъби оставили след себе си разкъсани хорица… Да само дето на ръката имаше пръстен и само дето в оригинал не Деймън е автор на тези убийства. Както и да е може да се преживее, пък и началото беше доста обещаващо с този тъмен пейзаж и всичката тази кръв и зъби, но…

Но после дойде тя… Още в първите моменти на сериала, Елена не знам и аз, защо много силно ми напомни на една герйня от един друг сериал, която едвам издържах, а именно Пейтън. Потънала в самосъжлаение и прегърнала дневника си. Да не говорим, че Елена принципно е руса, но карай да върви ще се преживее. Оказа се обаче, че нашето девойче не е изобщо една от най-надарените с талант актриси. Сори… геройнята на Елена ми е безлична, блудкава и адски захаросана…

Бони! Червенокосата Бони с келтски корени, която видиш ли изведнъж се оказа негърка, с родословие чак от Салем и вещерските му истории. А стига бе… Първите 10 минути и само имената си съвпадаха. Да не говорим, че Елена няма брат, а малка сестричка, но както и да е! Ще преглътнем и това…

Момента с мъглата на гробищата, призрачната фигура и гарвана наистина бяха добри не отричам… Но после отново се връщаме на захаросаните птиченца, които се гледат сякаш са влязли в пиеса на Шекспир. Не само, че изглеждаха „леко“ изкуствено, но дори ме караха да си задавам въпроса, защо по дяволите гледам това… А да после си спомних Иън и стиснах зъби.

Да само дето Деймън никакъв го няма… Гледах доста големичката сестра на Мат, която в книгите е доста по-мъничка, че дори да си мисли за гаджета, как се натиска с Тайлър! Да си призная този младеж също ме кефи, нищо че има потенциала на задник. Изглежда в тоя сериал лошите момчета ще си останат плюс.

После ме отстреляха със Стефан водещ си дневник. WTF? Това също го нямаше в книгата. Още повече, че са далеч над 100 и кусур години близо 500 ама 400 годинки кой ги брой, какво са ей ги вчера беше… А този тип Зак дето им е племенник? Въй, че те са италианци на повече от 500 години и изведнъж се оказват америкнаци, че и с роднини. Уби се цялото очарование на къщата сгушена в гората в която живее старата билкарка, която всички в града мислят за луда…

Вече бях на път съвсем да се отчаям… Тук сигурно някой ще каже „ама защо го сравняваш с книгите, това е различно нещо“. А защо не? Все пак сериала е направен ПО книгите и се очаква поне нещо да се доближава до истинската история, а не тя да е изкривена на почти 90%, но това е друга тема на разговор, дори сценаристите на Троя, не си позволиха чак толкова да се изгаврят с книгата.

И когато вече съвсем се бях отчаяла и ми идеше отново да се пъхна под завивките взе, че се появи единственият сносен герой в този сериал, а именно Деймън. Факт е, че дори да не беше изигран от Иън пак щях да го харесвам, по простата причина, че е любимият ми герой и в самите книги, а и ако трябва да съм откровенна и двамата са доста близо един до друг (имам предвид книжния и сериалния Деймън). Само от неговите реплики и действия лъхаше живот и не бяха вяли и мързеливи…

Та в заключение мога да кажа, че това е поредната американска историика за любов и други катастрофи, същата песен, но на нов глас и с нови лица. И преди някой да е решил, че може да ми казва какво трябва да мисля за сериала държа да отбележа, че аз не вървя с масата, не следвам ничие мнение освен моето собствено и да гледам този сериал само и единствено заради Иън. Играта и присъствието на другите актьори не ми допада успива ме, а самите промени които са наложени по историята направо ме изкарват извън нерви. А още повече ме дразни факта, че този сериал дължи рейтинга си на славата която имат книгите в САЩ и Канада, както на имената на сценаристите и на Иън… А да и масата тийнс полудели напоследък по всичко що има зъби заради светещата топка Едуард. Честно да си кажа щеше ми се Иън да бе избрал друг проект който да мога да гледам без да го нареждам през цялото време… А сега след този дълъг rant е време поне да сложа нещо благичко за окото барем да ми напомни защо се мъчих цели 41 минути…

Вашият коментар

