Supernatural 5×01 Sympathy for the Devil ревю (спойлери)

spnИ ето на след дълго очакване настъпи денят… Всички чакахме и тръпнехме с нетърпение, след ужасно дългите 3 месеца отсъствие The boys are back! Точно така и се завърнаха с гръм и трясък! И преди да премина към по-нататъшни мисли по епизода смятам отново да ви върна към началото му! Клипчето не е спойлерско за 2-ри епизод, нито дори за 1-ви макар всички които са гледали епизода вече да го знаят.

И сега към ревюто…

В интерес на истината не знам как да започна… Това беше един наистина страхотен епизод и обратно на рейтингите на CW които са такива именно защото малоумната телевизия не рекламира сериала както трябва което изключително много ме дразни и дори не може да ме натъжи, защото предизвиква в мен инстинкта за убиване… Но да оставим малоумниците на страна и да се върнем към този изключително важен епизод! Или поне за мен беше такъв.

Всеки път когато гледам началото на нов сезон си казвам те не могат да станат по-добри, просто защото са най-добрите и те винаги ме опровергават, защото всяко едно следващо завръщане е с пъти по-силно от предишното и направо забива в земята, оставя те с отворена уста и затаен дъх, а на края на всеки нов епизод си казваш WTF ама той свърши ли… Именно така се почувствах и днес.

Като начало изгарях от желание да видя с коя песен ще започнат и когато чух началото на една от най-любимите си песни на AC/DC направо започнах да треса глава и в същото време да потръпвам виждайки кадрите от миналият сезон! Изключително начало поне за мен!

Поклон на сценаристите за начина по който представиха Луцифер, както и на Марк за начина по който изигра ролята си! От тук нататък не знам дали ще има някой способен да мрази лошото момче, по простата причина, защото съм убедена, че всички ще правим препратка, към разбитият от загубата на съпругата и детето си Ник, който бе оставил отчаянието и безпомощността да го обземат и пое спасителният пояс, който падналият Ангел му предложи!

Колкото до Кастиел… С този зъб в косата на Чък в началото наистина ми се изправи косата и изобщо не знаех дали ще го видя отново, но поздравления Миша най-накрая получи сцената която иска, а именно Кас раздаващ ритници! Мога да кажа, че това ново амплоа на ангела ми допадна адски много!

За мен поне от първи епизод има един много лош тип и това е именно Закарая! Това ми ти същество ми скача по нервичките още от самото си появяване, а сега просто ми се ще да му извия врата като на пиле.

Боби… Поздравления на Джим за страхотната работа с героя му, когато говореше на Сам се бях втрещила и се чудех какво по дяволите става тук, но нито за секунда не предположих, че е обладан от демон! Направо ми се скъса сърцето заради всичко което каза на Сам… А после и начина по който се пожертва само за да не убие Дийн…

За братята… този път ще говоря общо няма да разглеждам под лупа всеки един от тях, по простата причина, че въпреки пропастта която ги дели в момента за мен те винаги ще останат едно цяло! Макар и никога да не съм удобрявала начина по който действаше Сам миналият сезон и винаги да съм казвала, че постъпките му са глупави не мога да отрека колко зле се чувствах за него дори на края на епизода при думите на Дийн си поплаках, а тези които ме познават знаят, че рядко правя това на сериал… Според мен Дийн беше прекалено строг към Сам, още повече, че Сам не знае, защо започна всичко това, а именно това, че Дийн е склонил да измъчва. Направо ми се скъса сърцето да чувам думите изречени с треперещият глас на Дийн и разбитото изражение на Сам… Но въпреки всичко на него му пука! Много при това, защото изражението му докато демоничният Боби казваше своите тежки думи бе достатъчно красноречиво… За мен в момента Сам е в най-трудното и болезнено положение, защото трябва да понесе не само огорчението и недоверието на брат си, но и изгарящата вина за Апокалипсиса… Не, че Дийн няма своята доза вина все пак той го започна, но нито един от двамата не е виновен, защото не знаеха какво става… И единствено ангелите могат да бъдат обвинявани…

Като стана дума за ангели, направо ме шокира факта, че Дийн е тялото приготвяно за Майкъл… И правичката да си кажа, това ме плаши… Не ужасява ме! Не мога да си представя някой друг в това тяло освен Дийн, но пък реално погледнато това е нашет момче! Няма да се даде току така да бъде надянат като “презерватив” на Майкъл. И съм сигурна, че на пук на думите на Закарая, че той е просто човек и не може да убие Луцифер, той ще го направи, защото нека признаем, когато кажеш на Дийн че не може нещо това го мотивира да го направи…

Като цяло епизода беше сърцераздиращ, забавен на моменти и изключително силен. Само и единствено Supernatural може да докосне толкова силно душите на феновете си и да покаже живота му не само с бялото и черното, а и с всички останали сенки и цветове. Да сериала става прекалено сериозен, но мамка му живота не е една вечна и забавна приказка за фейчки и пеперудки и щастлива любов. И именно това отличава сериала, защото не е познатата история с нови лица, а една съвсем различна и уникална история…

А сега ще ви оставя с промото за следващата седмица…

Вашият коментар

