The Ugly Truth (review spoiler free)

Истината е, че не знам от къде да започна… Изключително трудно ми е било винаги да пиша ревюта на неща, които са ми харесали до немай къде… Именно такъв е случаят и с този филм. Въпреки, че много хора се отнесоха скептично към него, все пак с приятели решихме да го гледаме. С ръка на сърцето си признавам, че това което ме повлече към кино салона беше Джерард Бътлър! Но колко невероятно, приятно изненадана останах от самият филм… Истината е, че филм не ме беше разсмивал толкова много пъти до сълзи и аз не помня от кога.

Изненадващо бе да видя толкова много мъже на самата прожекция. А още по изненадващо бяха за мен, моментите в които абсолютно всички се превиваха от смях до сълзи по време на филма. Киносалона беше претъпкан нищо, че филма е на предпремиера съответно по-скъп билет. Разбирате ли какво е пълен киносалон избухващ в смях. Просто съм се превивала на две и съм триела сълзите си. И колкото и да беше смешен във филма скрит зад хумора и приятните романтични моменти имаше толкова много истина. Както се вика грозна…

Ако наистина искате да гледате нещо ободряващо, разстърсващо ви от смях, нещо леко и в същевременно романтично и истинско това е филма и силно ви го препоръчвам. Все още не мога да си събера мислите и да ви разкажа както подобава за филма, а и целта е да не ви наблъскам със спойлери. Просто трябва да го видите и повярвайте ми на голям екран, защото това е филм който си заслужава всяка една стотинка! Не знам дали скоро ще излезе друг такъв, но се радвам, че някой е седнал и е направил този! Аз лично изкарах една страхотна и невероятна вечер!

Вашият коментар

