Hysteria – The Def Leppard Story (spoiler free)

Ще говорим за Def Leppard и филма за тях, някак си не можах да дочакам да дойде края на деня и изморена и полузаспала след работа да взема да пропусна да напиша този пост, за това сега го пиша на хвърчащ документ в работа…  Ще се опитам да ви спестя спойлерите макар за мен това да е малко необичайно, понеже фактите във филма са популярни из целият свят…

Ок тук може да е изненада, но не съм назубрила нищо за групата в интерес на истината до момента знаех историята само и единствено на Рик Алън (барабаниста на групата). Не за друго, но просто им се наслаждавах на песните, а сега след филма определено ще прочета доста материали за групата. Просто защото историята им направо ме разтресе макар и Def Leppard да не са от онези скандални групи, за които още се носят легенди. Както вече знаете, ако сте прочели сутрешният ми пост си пуснах филма, колкото да видя първите пет минутки… Но имайки предвид, че още първите минути бяха свързани с инцидента с Рик Алън предполагам, че вече сами можете да се сетите, колко бързо петте минути се превърнаха в целият филм.

Бях изумена да видя през какво са минали, защото до момента с ръка на сърцето признавам, че ги мислех за една от кротките банди. Трябва да спирам да мисля на моменти… Филмът ни прекарва през времето от създаването на самата банда, през 2те години отсъствие от сцена и завръщането им през 86та май…. Съжалявам може и да греша… Две години след катастрофата нa Рик групата отново е на сцена. Никога не съм имала и беглата идея, че една от най-любимите ми песни е тази с която Рик Алън се завръща на сцена за да бъде единственият барабанист с една ръка.

Докато гледате филма ще се опитвате да не съдите и да не си избирате любимец, но това е невъзможно… Просто толкова различни характери събрани и комбинирани в една група… Предупреждавам накрая дори може и сълза да пуснете… Аз лично пуснах. Филмът е страхотен и се чудя, защо не съм знаела за него при положение, че е 2001-ва година. Ако харесвате песните на групата ви препоръчвам филма. Ще ви покаже Def Leppard хората, с проблемите им, положителните и отрицателните им черти, защото и те са хора, още повече са в центъра на изкушението, а идеални хора няма. Цялото това висене до 3 през нощта си заслужаваше! Вече със сигурност ще гледам на Def Leppard по по-различен начин. И ги обичам даже повече!

Вашият коментар

