Supernatural: Най-добрият сериал за всички времена

spn Да си дойдем на думата. Това е най-голямата ми мания, която ме отведе и на чуждестранни територии. За мен това е и винаги ще бъде най-великият сериал на всички времена. Импулсивен човек съм и следвам мечтите си… С радост мога да кажа, че видях актьорите на една конвенция в Бирмингам и мнението ми се затвърди на Н-та степен. Но сме тук да говорим за сериала не за моите лични преживявания. Рядко успявам да намеря сериал, който да покрива абсолютно всичките ми изисквания, но ето на един мъдър тип наречен Ерик Крипки седна и измисли това чудо на паранормалните истории. Умело съчетание на драма, хумор и хорър в едно заливат малкия екран на американеца всеки четвъртък по прословутият канал CW.

Какво има Supernatural което други сериали нямат? На първо време това, което го отличава от всички останали шоута познати ни до сега е факта, че главните роли се изпълняват от само 2ма актьори, те поемат динамиката на целият снимачен процес и се раздават на 100%.

Друга причина поради която харесвам сериала… Липсата на любовни триъгълници, кой какво изпи и кой с кого ще спи. Шоуто е центрирано върху семейната история на двама братя, тръгнали да търсят баща си, който е по следите на демона убил майка им. Всеки един епизод в началото представлява мини филм на ужасите сблъскващ ни с някоя градска легенда, естествено колкото по-напред отива самата история сюжета започва да се извива и да води до неочаквани обрати. Но дори и в най-сериозните моменти, сценаристите съумяват да запазят баланса между драма, екшън, хумор и ужас.

Ако търсите нещо което да спира дъха ви, да ви кара да се смеете и може би понякога да плачете… Ако търсите нещо различно, което да накара косите ви да настръхнат и да се запитате какво точно дебне в сенките и мрака… Ако търсите нещо свръхестествено и в същото време запазило всичко познато и човешко в борбата между доброто и злото, то това е сериала който трябва на всяка цена да видите. Ако сте някой като мен на който му е писнало от поредната сълзлива история, аз го обичам той мене не, просто седнете и изгледайте Supernatural. Повярвайте ми няма да съжалявате!

И не е само това, ами зарибяващият класически рок който дъни във всеки един от епизодите? Драстичните обрати и въпросите който се появяват за да измъчват съзнанието ви? Има толкова много неща които могат да се кажат и изпишат за този сериал, но истината е, че максимално се опитвам да не ви напълня със спойлери, ако решите да го гледате…

4 thoughts on “Supernatural: Най-добрият сериал за всички времена

    1. Права 😉 Момиченце съм, ако скромните 26 могат да ме вкарат в тази категория. Да наистина сериала е адски добър и това което предстои ще е грандиозно. Ще пускам ъпдейти по темата често надявам се.

  1. Очаквам ги с натърпение.
    И бъди спокойна, аз по принцип използвам членуване в мъжки род като универсален инструмент, макар че не е правилно. 🙂 Предполагам, че горното важи и за другия пол в известна степен(„съдим за другите по себе си и обратно“). Все пак, благодаря за пояснението – ще се постарая да чета по-задълбочено отсега нататък. 😉

    1. Значи съжалявам само, че ме нямаше толкова много време, но ето на завърнах се и дори в момента се подготвям да пусна ново клипче към сериала 😉

Вашият коментар

