Оригиналът винаги е по-добър…

Ей така, както го гледате окървавения Дийн и на мене ми иде да проливам нечия кръв! Защо? Случайно докато бъцках в Musicall на Мтел попаднах на една от любимите ми песни само, че с много подозрителна група срещу името й… Естествено идва момента в който любопитството убива котката, защото аз като една любопитна котарана отворих проклетия Ви-бокс за да видя, за какво аджаба иде реч. Останах втрещена, идеше ми да крещя и да чупя… На какво попаднах? Не вярвах, че ще доживея да видя гавра с песен на Def Leppard…

Дали искам да повърна? Да, но след това веднага искам да докопам тези червей… И да им извивам вратовете докато не започнат да пукат и да кървят! Не знам кой ги е излъгал, че могат да пеят… Не знам изобщо, защо са решили, че могат да си позволят да се опитат да изпеят песен като тази… Знам само, че бутона стоп в момента е най-добрата опция и нека направо прескочим и да се насладим на оригинала, защото той винаги е ONE AND ONLY! А колкото до тези подобия на изпълнители е желая им успех… Дори не съм ги чувала, за мен ще останат като един кошмар и истински се надявам да не ги чуя никога повече, как осакатяват някой велик хит! А сега нека ги накараме да замлъкнат и просто да се насладим на оригинала…


Вашият коментар

